4.17.2013

Leśna otchłań













Leśna otchłań to tytuł mojej pracy dyplomowej. Przygotowując swoje prace chciałam zaprezentować swoje odczucia, doświadczenia związane z tym tematem. Mało kto zastanawia się nad tym, że zadrzewienie może być natchnieniem.
Inspiracją dla mnie było to, co widzę na co dzień, czyli widok z mojego okna. Dałam się uwieść tajemnicy, jaką kryją w sobie drzewa -  ich rytm, naturalna pochyłość. Droga jaką pokonuje natura „dostępuje” rehabilitacji na potrzeby sztuki. To przemieszczenie ze świata codziennego, w którym dany obiekt na co dzień pełni swą funkcję, a za pomocą artystycznej adaptacji staje się on elementem gry artystycznej. Chciałam tę naturę poznać, zagłębić i przetworzyć..(...)

Obrazy brały udział w wystawie DYPLOMY 2012 zorganizowanej w Galerii Malarstwa i Rzeźby XIX i XX wieku, w Częstochowie przy ulicy Katedralnej 8.